Mzdy
Mzdové účetnictví
Na Vás bude pouze předat nám včas minimálně 5 dní před výplatním termínem nejpozději do 15. dne následujícího měsíce podklady pro zpracování mezd vašich zaměstnanců.
Jakou evidenci budete vést?
- evidenci pracovní doby (docházky) odpracované a neodpracované dny, hodiny v měsíci pro účely výpočtu mezd
- evidenci čerpání dovolené na zotavenou
- evidence pracovní neschopnosti. Zaměstnanec předá zaměstnavateli (naši účetní a daňové kanceláři) žádosti o dávky nemocenského pojištění (např. příslušný díl rozhodnutí o dočasné pracovní neschopnosti; toto rozhodnutí vydává ošetřující lékař)
- evidenci doby příplatků o práci přesčas, svátky, práce konané v noci, sobotu nebo neděli, práce ve ztíženém pracovním prostředí
- stanovení pohyblivé složky mzdy prémie, odměny
- vést knihu úrazů evidenci o všech úrazech, i když jimi nebyla způsobena pracovní neschopnost nebo byla způsobena pracovní neschopnost nepřesahující 3 kalendářní dny
- v případě vzniku úrazu nám předat evidenci o pracovních úrazech i mimopracovních úrazech
- Další vaší povinnosti bude včas nás informovat o veškerých změnách týkajících se stavu vašich zaměstnance
Dále už nebudete mít žádné další starosti?
- kromě vyplacení mezd zaměstnancům, předání výplatních pásek dle dohody je možné zasílat výplatní pásky přímo na email vašeho zaměstnance
- zaplacení námi vystaveného a elektronicky zaslaného hromadného příkazu k úhradě