Služby

Více jak 20 let poskytujeme účetní, daňové služby nedílnou součástí je vedení personální a mzdové agendy.

Věnujeme se klientům v celé České republice.

Váš úspěch je pro nás motivací

 Výhody spolupráce

úspora nákladů, právní jistoty, spolehlivost, rychlost online

 předávání podkladů

rychle, ekologicky, elektronicky  

Vzájemná spolupráce jedním ze základů správně vedeného účetnictví, nedílnou součástí je včasné a úplné předání veškerých dokumentů, podkladů v předem stanovených termínech.

Preferuje předání elektronicky výhodou je, že můžete v klidu pracovat z jakéhokoliv místa a nejste vázáni schůzkou, veškeré dokumenty, podklady převedete a pošlete elektronicky  iCloud , e mail, úschovna a další.

Tak jako je zcela běžný nástroj vystavování faktur například  iDoklad, výhodou je bez pracného přepisování přenosu dat z  iDokladu do účetního systému. V rámci přenosu dat také dostanete zpět informace o úhradách faktur a získáte tak dokonalý on-line přehled o svém podnikání.

Vytvářejte faktury on-line odkudkoliv

Doma, v kanceláři nebo třeba při obědě s klientem. Všude tam vytvoříte faktury pomocí i Dokladu. Stačí vám k tomu jen internetové připojení. Navíc si jednoduše stáhnete také aplikaci do tabletu či mobilu. Můžete tak fakturovat opravdu kdekoliv a kdykoliv.

Zjednodušte si komunikaci s účetní a daňovou kanceláři 

Jednoduše nám dáte omezené přístupové právo a sami si potřebné doklady stáhneme nebo váš iDoklad rovnou propojíme s naším účetním programem Money S3. 

Klasické zpracování účetnictví

Jednou z možností externí spolupráce, kterou nabízíme. především u menších firem, kteří si vystavují faktury sami a doklady jsou nám předávány v měsíčních, čtvrtletních nebo ročních intervalech.

Základem je vzájemná elektronická komunikace. Klient si vystavuje faktury, veškeré doklady, podklady dává do desek, složek a předává ke zpracování.

Předávní probíhá dle dohody, podklady je možné  odeslat e mailem, vložit do našich schránek, poslat doporučenou poštou na základě předem domluvené osobní schůzky.

Online zpracování účetnictví

On-line účetnictví prostřednictvím internetu je spojení vzdáleným přístupem mezi externí účetní firmou a klientem, který má možnost se kdykoliv a odkudkoliv připojit ke svým firemním účetním informacím z libovolného místa.

ˇÚčetní a daňová kancelář nabízí vedení účetnictví formou on-line účetnictví prostřednictvím modulu Účetní centrálou a účetním klientem data se přenášejí v komprimovaném formátu XML. Další možností odeslání dat pomocí externího média (USB),  posláním na FTP server, Cloudové úložiště, odesláním e mailem.

Účetní a daňová kancelář

FinTax Accounting s.r.o.
Blšanecká 1524/1, Praha 22 Uhříněves 104 00
Společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 219791


jednatel společnosti 

Ing. Dana Munzarová

Zavolejte nám
+420 604 944 531

E-mail
munzarova.d@centrum.cz

Vytvořeno službou Webnode Cookies
Vytvořte si webové stránky zdarma!